Всеукраїнська акція “16 днів проти насильства”
Протягом акції було проведено:
25 листопада у Міжнародний день бороди з насильством щодо жінок
1. Інформаційні години: "Скажи “Ні!” насильству над жінками”, “Насилля проти жінок та дівчаток – не міф, а реальна проблема”, “Види насильства та шляхи протидії”, “Обережно ставтеся до свого життя”.
2.Педагог-організатор організувала флешмоб “Біла стрічка – символ проти всіх форм насильства над жінками”.
29 листопада, напередодні Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом
1. Класні керівники разом зі шкільною медичною сестрою провели години спілкування з учнями 1-11-х класів: “Що означає червона стрічка?”, “ВІЛ та СНІД. Це потрібно знати кожному”, “Червону стрічку носять небайдужі”, “Стосується навіть тих, кого не стосується”.
02 грудня - Міжнародний день боротьби з рабством - пройшов у школі під загальною темою ”Немає гірше, як в неволі…” (Т. Шевченко): у
1. 7-11 класів переглянули документальний фільм “Рабині”
2. З учнями 8-11 класів проведені бесіди спрямовані на підвищення проінформованості дітей з питань торгівлі людьми, нетерпимого ставлення до будб-яких проявів рабства.
3. Вчителем зарубіжної літератури була проведена година читання (читання та обговорення сторінок книги Гаррієт Бічер-Стоу “Хатина дядька Тома”)
03 грудня до Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями
1. Урок доброти “Всі ми різні, але всі ми рівні” організований та проведений вителями 1-4 – х класів
2. Перегляд фільму Тофіка Шахвердиєва “Про любов” (про життя дітей з обмеженими можливостями), круглий стіл (обговорення автобіографічної книги Алана Маршалла (австралійського письменника) “Я вмію стрибати через калюжі”).
3. Проведено захід вчителем зарубіжної літератури. Новою формою роботи став воркшоп “Єднаємось у творчості” – колективна робота (виготовлення плаката).
4. Шкільним бібліотекарем організована виставка літератури “Ми духом стійкі”, яка яскраво висвітлила дану тему.
Проведені заходи стали приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмисленням духовних цінностей. Сприяли вихованню в учасників освітнього процесу відповідальності, толерантності, поваги до гідності інших людей, формуванню свідомості щодо нетерпимого ставлення до насильства.
Учні отримали багато корисної інформації, яку зможуть використати у повсякденному житті.
|